افزایش نرخ اشتراک نieuwsletters
چگونه با ارائه امکانات جدید کاربران را به ارتقا اشتراک خود تشویق کنیم؟ زی لایسنس
استفاده از خبرنامههای ایمیلی روشی کمهزینه و مناسب برای رساندن پیام شما به مخاطبان است. این خبرنامهها علاوه بر اخبار سازمان میتوانند شامل اطلاعات مختلف در رابطه با سازمان یا برند شما باشند. برای مثال، خبرنامهها میتوانند مخاطبان را به خواندن مطالب کاربردی و آموزشی، تازههای صنعت یا مطلع شدن از محصولات و خدمات جدید هدایت کنند. خبرنامه ایمیلی یک ایمیل عمومی از سمت شماست که برای مخاطبان هدف یک کسب و کار ارسال می شود. مخاطبان هدف می توانند مشتریان بالقوه یا بالفعل باشند که در خبرنامه سایت ثبت نام کردند و با رضایت خودشان برای آن ها ایمیل ارسال می کنید. یکی از راههای جالب برای افزایش مشترکین خبرنامه وبلاگ، ساخت پست از مطالب پربازدید سایت و انتشار آن در شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام است.
پاکت، سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی است که امکانات جذاب و منحصر به فردی ارائه میکند. اگر تا به امروز نگرانی شما از هرگونه سرقت، سوءاستفاده و منتشر شدن سورسکدهایتان رفع نشده است، ما به شما بهترین راهکار را معرفی میکنیم که امنیت کامل کدهای شما حفظ میشود. استفاده از انکودرهای رایج Zend Guard , ionCube, sourceguardian و …… همگی دارای ضعفهایی هستند. یا دکودرهای (رمزگشا) مخصوصشان نوشته شده است، یا سورس شما را دارای باگ میکند یا محدود به نگارش PHP خاصی میکند که بسیار وقتگیر و دوبارهکاری به بار میآید. ضمن اینکه غالبا هزینههای بسیار بالایی برای تهیه آنها نیاز است و همچنین امنیت کامل را برای شما تامین نمیکنند.
با این حال، آنها همچنین به شما اجازه می دهند تا به صورت دستی آدرس ایمیل را اضافه کنید. اگر از این ویژگی سوء استفاده کنید و آدرسهای ایمیل را از منابع تصادفی اضافه کنید، پیامهای شما به اسپم تبدیل میشوند. هنگامی که سعی می کنید محصولات خود را بفروشید، فرمول “Value Value Value Pitch” را در ذهن خود نگه دارید. این نشان می دهد که شما باید سه برابر بیشتر از میزان فروش خود ارزش ارائه دهید. همچنین میتوانید با افزودن تماسها برای اقدام و ارائه محتوای ویژه اعضا ، دموها و نمونههای رایگان، آنها را به وبسایت خود بازگردانید . یکی از گفته های رایج در بین بازاریابان دیجیتال این است که “پول در لیست است”.
برای کسب اطلاعات بیشتر، مقالۀ «پاسخ خودکار به پیامکهای مشتریان با منشی پیامکی چطور است؟» را بخوانید. نحوه راهاندازی خبرنامه پیامکی به این شکل است که شما باید ابتدا لیست مشتریان خود را کامل کنید. برای گرفتن اجازه و افزایش اعضا در بخش بعد، ۵ روش مختلف را بررسی میکنیم. پیامکها بهدلیل کوتاه بودن متن و ارسال مستقیم به گوشی افراد، اغلب به سرعت خوانده میشوند. این ویژگی، خبرنامه پیامکی را برای اطلاعرسانیهای سریع و تبلیغات هدفمند به ابزاری بسیار کارآمد تبدیل کرده است. با توجه به قابلیت بالای خبرنامه در دستیابی سریع به مخاطبان، بسیاری از کسبوکارها با خرید پنل پیامکی، ارسال این نوع پیامک را مدیریت میکنند.
WPForms از بهترین افزونه فرم وردپرس کشیدن و رها کردن در بازار است . آنها یک نسخه رایگان به نام WPForms Lite دارند که شامل پشتیبانی داخلی برای اتصال به حساب Constant Contact شما است. در نهایت، برای ذخیره و فعال کردن ایمیل خوش آمدگویی خود، باید روی دکمه «فعال» در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. این یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن است، بنابراین می توانید به سادگی عناصر را از ستون سمت چپ بکشید و آنها را روی بوم رها کنید. به سادگی، در هر نقطه از ایمیل برای ویرایش آن اشاره کنید و کلیک کنید.
در مقالهٔ «۱۰ نمونه متن پیامک اطلاع رسانی تغییر شماره و آدرس» دربارهٔ این موضوع بیشتر صحبت کردیم. ارسال خبرنامه از طریق پیامک، میتواند از طرق مختلف و بهمنظورهای گوناگونی انجام شود؛ دستتان کاملاً باز است و میتوانید فرایند ارسال را هرطور که مدنظرتان است پیش ببرید. بعد از کلیک روی دکمۀ ارسال، چند ثانیه بعد پیام شما در گوشی مخاطب خواهد بود؛ این سرعت بالا، یکی دیگر از مزایای خبرنامه پیامکی است. خبرنامه پیامکی به دلیل هزینههای پایین، گزینهای اقتصادی برای بازاریابی است. هزینه ارسال پیامک در مقایسه با تبلیغات چاپی یا دیجیتال بسیار کمتر است.
پس از پیدا کردن این اعداد، آنها را تقسیم کرده و ضریب را در ۱۰۰ ضرب کنید. همچنین زی لایسنس دارای سرویس های بسیار دیگری است که میتوانید با ورود به صفحه موردنظر هر سرویس مزایای هر سرویس را مشاهده نمایید. با لایسنس گذاری بر روی محصولات، این امکان فراهم میشود که مالکیت و کنترل محصولات را حفظ کنید و اجازه استفاده از آنها را به دیگران بدهید. این فرایند، امنیت و حقوق مالکیت فکری شما را تضمین میکند و محافظت از محصولات شما در مقابل استفادههای غیرمجاز فراهم میکند. CTA ها خوانندگان را در مورد اقدامات مورد نظر راهنمایی می کنند، خواه خرید، دانلود یک منبع یا بازدید از وب سایت شما باشد.
وقتی بازدیدکنندگان صفحه ثبت نام خود را ارسال می کنند ، انتظار دارند نوعی تأیید موفقیت آمیز بودن ثبت نام را دریافت کنند. تأیید اشتراک آن ها به داشتن یک تجربه مثبت با نام تجاری شما کمک می کند. به همین خاطر، تصمیم گرفتهاید تا لباسها را حراج کنید و با ۷۰ درصد تخفیف بفروشید؛ این میزان تخفیف، تمام مشتریان را وسوسه میکند. به همین خاطر، ارسال پیامک برای همۀ کسبوکارها با هر اندازهای کاربرد خواهد داشت؛ مخصوصاً آنهایی که کوچکترند. علاوه بر این، میتوانید با شخصیسازی پیامهایی که میفرستید، توجه گیرنده را بیشتر از قبل جلب کنید و احتمال تبدیل شدن او به یک مشتری وفادار را هم افزایش دهید. برای اینکه از وقوع تجربیات بد جلوگیری کنید، باید رابطهای دوطرفه و البته مفید با مخاطبان هدف برقرار کنید.
خبرنامه یکی از بهترین اشکال ارتباط مستقیم است که بازاریابان را قادر می سازد تا اعتماد و وفاداری را در بین مشترکین ایجاد کنند. آنها همچنین یک ابزار فروش عالی و یک کانال عالی برای فروش متقابل و افزایش فروش هستند. اما ما به شما استفاده از خبرنامه ایمیلی میلستر را پیشنهاد می کنیم که به خوبی با سایت های وردپرسی سازگار است. با درج فیلد های مناسب ، مخاطبان خود را راحت تر خواهید شناخت و با ارائه اخبار و محتوای مختلف در مورد علاقه مندی های آن ها بازاریابی خود را بهبود می بخشید. هدف قرار دادن مخاطبان با ایجاد محتوای مناسب ، آن ها را بیشتر به سمت کسب و کار شما سوق می دهد. گرچه داشتن مشتریان با وفا یک شبه اتفاق نمی افتد و اگر می خواهید موفق شوید ، باید ارزش خرید از تجارت الکترونیک خود را در مقابل فروشگاه رقبا نشان دهید.
این یک سازنده کمپین قدرتمند کشیدن و رها کردن است که در آن می توانید فرم های optin خود را طراحی کنید. این یک سرویس ممتاز است و برنامه های آنها از ۹ دلار در ماه شروع می شود. اکنون می توانید پست خود را ذخیره یا منتشر کنید و از وب سایت خود بازدید کنید تا آن را در عمل ببینید. ایده خوبی است که یک بلوک عنوان به بالای ویجت اضافه کنید و سپس دو بلوک را با هم گروه بندی کنید. فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه “به روز رسانی” کلیک کنید.
من محمد جراحی هستم و در سایت آکادمی سبز به شما آموزش میدم که کسب و کار اینترنتی خودتون راه اندازی کنید و درآمد دائمی داشته باشید. چنانچه در محتوای منتشر شده در صفحه محصول ( بنر ، تصاویر و محتوای متنی ) تخلفی مشاهده میکنید ،فیلدهای زیر را تکمیل و ارسال نمایید. خبرنامه شما باید عناوین جذاب، زیرعنوان های گیرا و پاراگراف های کوتاه و ساده داشته باشد. از انجایی که بیشتر خبرنامه ها در گوشی های موبایل خوانده می شوند، باید از پاراگراف های کوتاه، بولت و جملات ساده استفاده کنید. در این مرحله بهتر است با یک طراح گرافیک و یک توسعه دهنده وب کار کنید تا مطمئن شوید خبرنامه شما در دستگاه های مختلف به درستی به نمایش درمی آید. هر خواننده ای که به فهرست مشترکین خود اضافه می کنید، یک فرصت جدید برای تبدیل یک لید به یک مشتری است.
برخی از مصرف کنندگان بیشتر احتمال دارد که پست های طنز را با دوستان خود به اشتراک بگذارند، بنابراین نرخ تعامل بالاتری را برای شرکت شما تشویق می کنند. به منظور ایجاد محتوای سرگرم کننده، مطالعه روندها و چالش های فعلی در رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید که می توانید آنها را تکرار کنید. حرفه ای ها نرخ تعامل را برای نظارت بر گسترش و اثربخشی پلت فرم های رسانه های اجتماعی خود محاسبه می کنند. این ابزارهای ارتباطی به ایجاد رابطه با مصرف کنندگان و اجرای استراتژی های بازاریابی کمک می کند. شرکتهایی با نرخ تعامل بالاتر نیز اغلب مشتریان بیشتری به دست میآورند، زیرا رسانههای اجتماعی ابزاری عالی برای هدفگیری جمعیتشناسی جدید هستند.
در این مقاله هم با این خبرنامه آشنا شدید و هم نکاتی که باعث میشوند موفقتر عمل کنید. پس اولین اصلی که باید رعایت کنید، ارسال بهموقع و بهاندازۀ خبرنامه است؛ اینطور نباشد که روزی ۱۰ پیامک بفرستید و فکر کنید این کار به بیشتر دیدهشدن کمک میکند. اجرای این روشها، دایره مشتریان شما را گسترش میدهد و باعث میشود خبرنامه پیامکی شما با استقبال بیشتری مواجه شود. خبرنامه پیامکی به دلیل سرعت بالای ارسال و دریافت، یکی از بهترین ابزارها برای اطلاعرسانی و تبلیغات سریع است. خبرنامههای پیامکی به شما امکان میدهد پیامهای خود را مستقیم و بدون تأخیر به مخاطبان هدف ارسال کنید. این امر به ویژه در صورتی صادق است که آنها به درک بهتری از دلایل تغییر نیاز داشته باشند.
میتوانید محصولات و خدماتی را پیدا کنید که ممکن است برای کاربرانتان جالب باشد و پیوندهای وابسته، نظرات و کوپنها را در ایمیلهای خبرنامه خود اضافه کنید. ابتدا، بدیهی است که می خواهید از لیست ایمیل خود برای فروش محصولات خود استفاده کنید. شما می توانید از لیست ایمیل خود برای ارسال پیشنهادات ویژه و تخفیف های منحصر به فرد برای مشترکین خود استفاده کنید. آخرین اما نه کم اهمیت، ایجاد یک صفحه فرود با تبدیل بالا می تواند به میزان قابل توجهی باعث افزایش تبدیل شما شود. دلیل آن این است که صفحات فرود برای موارد استفاده خاص هدف قرار می گیرند. بسیاری از مبتدیان فقط یک فرم ثبت نام در خبرنامه را به وب سایت خود اضافه می کنند و آن را فراموش می کنند.
هر کسب و کاری یک مشتری منحصر به فرد دارد و همانطور که می دانید که شناسایی و گسترش مخاطب مورد نظر برای رسیدن به سطح موفقیت ضروری است. اگرچه برای مشاغل جدید ، گسترش مخاطبان در ابتدا می تواند کار دشواری باشد. برای راحت تر کردن این کار بهتر است که امکان عضویت در خبرنامه را ایجاد کنید. افرادی که به عضویت در باشگاه مشتریان تمایل دارند، برای تکمیل پروفایل خود، باید شمارۀ تلفن همراه را ثبت کنند. حالا شمارههای آنها را دارید و میتوانید برایشان خبرنامه پیامکی بفرستید. مثلاً پیامک تبلیغاتی بفرستید که آیا دوست دارید آخرین محصولات پوستی را دریافت کنید.
اکنون آماده هستید تا فرم ثبت نام در خبرنامه خود را با استفاده از WPForms ایجاد کنید. هنگامی که از طراحی راضی شدید، باید روی دکمه “ادامه” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. اکنون، در زیر «ارسال این ایمیل»، باید ایمیل خوشآمدگویی واقعی را ایجاد کنیم که ارسال میشود. ادامه دهید و گزینه “ارسال به لیست های انتخاب شده” را کلیک کنید و سپس می توانید لیستی را که قبلا ایجاد کرده اید انتخاب کنید. بهطور پیشفرض، Constant Contact فهرست ایمیلی با عنوان «علاقه عمومی» برای شما ایجاد میکند.
در واقع، ۴۹ درصد از هزاره ها ترجیح می دهند به روز رسانی ها را از سازمان هایی که پشتیبانی می کنند از طریق ایمیل دریافت کنند. از سوی دیگر، ۹۹ درصد از مردم صندوق پستی ایمیل خود را هر روز چک می کنند و برخی از آنها تا ۲۰ بار در روز چک می کنند. اکثر کاربران از یک دستگاه تلفن همراه با اعلانها برای ایمیلها استفاده میکنند. این کار خواهد شد، و شما قطعا باید یک دنبال کننده در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. برای بهینه سازی ایمیل های خبرنامه و دریافت نتیجه بهتر می توانید از راهکارهایی که در ادامه بیان می کنیم، استفاده نمایید.
احتمالاً شما نیز همواره به دنبال راههای مختلف برای دستیابی به مشتریان جدید، ایجاد یک رابطۀ صمیمی با آنها و یادآوری تمدید اشتراک به آنها هستید. هنگامی که فرم های ثبت نام در خبرنامه را به وب سایت خود اضافه کردید، به تدریج شروع به جذب مشترک خواهید کرد. پس از دریافت ایمیل خوش آمد گویی اولیه شما، این مشترکین جدید منتظر خواهند بود تا ببینند بعدی چه چیزی برایشان ارسال می کنید. مهمترین چیزی که برای راه اندازی خبرنامه ایمیل خود به آن نیاز دارید، ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی است . اینها شرکت هایی هستند که به شما امکان می دهند آدرس های ایمیل را جمع آوری کرده و ایمیل های انبوه ارسال کنید. در این مرحله باید یک لیست ایمیل فعال برای ارسال خبرنامه ایمیلی تهیه نمایید.
به طور مثال، با برگزاری قرعهکشی و پاسخ به پرسشهایی که مخاطبان شما از شما میپرسند، میتوانید جوایزی را به اعضای خبرنامه خود اهدا کنید. خواه افزایش ترافیک وب سایت، افزایش فروش، ایجاد یک جامعه یا آموزش مشترکین، داشتن اهداف خاص استراتژی محتوای شما، پیام رسانی و طراحی. همچنین به شما کمک می کند تا تعامل خود را به طور موثرتری نظارت کنید. ترغیب کاربران به ارتقا اشتراک میتواند به افزایش درآمد و ایجاد وفاداری در مشتریان کمک کند. با شناسایی نیازهای کاربران، ارائه امکانات جدید و انحصاری، ترویج تجربیات جدید و ایجاد حس فوریت، میتوانید آنها را به سمت ارتقای اشتراک خود ترغیب کنید.
این پیامک میتواند فقط برای اهالی آن منطقه فرستاده شود تا نرخ تبدیل بالاتر برود. میتوانید پیشنهاد ویژهای هم در پیامک بگنجانید تا راحتتر توجه گیرنده را جلب کنید. میتوانید پیامی را که آماده کردهاید، برای همۀ لیست مخاطبان بفرستید؛ مثل اطلاعرسانی راجع به افتتاح شعبۀ جدید کسبوکارتان. یکی از ارزانترین راههای پروموت محصولات و خدمات، استفاده از پیامک است. خب، حالا اصلاً منظور از خبرنامه پیامکی چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟ تا آخر مقاله با ما همراه باشید. قیمت پنل پیامکی در این بخش نیز ارزش پیدا میکند، زیرا بسته به تعداد پیامکهای ارسالشده، هزینهها تغییر میکند.
به عنوان مثال، اگر شرکت شما یک سرویس نرم افزاری ارتقا یافته را با قیمت بالاتر معرفی می کند، می توانید یک دوره زمانی را برای استفاده از آن با قیمت فعلی و پیش پرداخت تعیین کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که حفظ قیمت فعلی به سودآوری شما در بلندمدت آسیب می رساند. چنین استدلالی روشن می کند که شما به دنبال سودهای غیرقابل قبول نیستید، بلکه صرفاً به محیط بازار پاسخ می دهید. اگر این تغییرات در دیدگاه مشتری نسبت به محصول حک شود، مشتریان وفادار تغییرات را بدون ناامیدی می پذیرند. با این حال، شما باید رقابت خود را بشناسید و از تمام خطرات آن آگاه باشید.
پس از ارسال، لازم است میزان تحقق اهداف خود را بررسی کرده و گزارشی از نقاطی که بیشترین نرخ کلیک را داشته و مورد توجه کاربران بوده است، تهیه کنید. خبرنامهها و ایمیلهای اطلاعرسانی یکی از ابزارهای مهم برای بازاریابی آنلاین هستند. اما برای اینکه ایمیلهای شما توسط مخاطبان شما باز شود و به خواندن آنها بپردازند، باید از تکنیکهای مناسبی استفاده کرد. در اینجا به برخی از تکنیکهای افزایش نرخ اشتراک و عضویت در خبرنامهها و ایمیلهای اطلاعرسانی اشاره خواهیم کرد. از خبرنامه ایمیل می توان به عنوان بخش ضروری استراتژی ایمیل مارکتینگ اشاره کرد.
اکنون که متوجه شدیم که فرم ها برای متقاعد کردن مخاطبان شما به توجه زیادی نیاز دارند اما طراحی های زیبا و کپی رایتینگ جذاب تنها راه موفقیت در ایجاد فرم عضویت مناسب در خبرنامه نمی باشد. مشترکان احتمالی خبرنامه باید ببینند که شما چقدر از آن ها قدردانی می کنید و برای آن ها ارزش قائل هستید. یک لیست از ایمیل افراد مختلف کلید موفقیت در بازاریابی از طریق ایمیل است. بنابراین یک فرم موثر عضویت در خبرنامه به شما این امکان را می دهد تا لیست ایمیل افراد را ایجاد کرده و گسترش دهید. راهکار دیگری که برای افزایش اعضای خبرنامه پیامکی کاربرد دارد، استفاده از منشی پیامکی است.
یکی از مزایای اصلی لایسنس گذاری، کنترل بهتری بر سیاستها و شرایط استفاده از محصولات است. این به شما این امکان را میدهد که قوانین مربوط به استفاده از محصول را تعیین کنید و در صورت نقض، اقدامات لازم را انجام دهید. حتی بازاریابان باتجربه برای انجام همه کارها به تنهایی تلاش می کنند، در واقع، 84 درصد از برندها بخشی یا تمام تولید محتوای خود را برون سپاری می کنند. خواه خرید، خواندن مقاله یا ثبت نام در یک رویداد باشد، از دکمه های بصری برجسته و زبان مختصر برای تشویق تعامل استفاده کنید. یک عنوان قوی توجه را به خود جلب می کند و خوانندگان را به کاوش در محتوا ترغیب می کند.
اگر یک خریدار را به یک عضو خبرنامه تبدیل کنید ، این اولین قدم برای تبدیل آن شخص به مشتری وفادار خواهد بود. همانطور که می دانید شما باید برای مشترکین در صفحه اصلی سایت خود یک قسمت برای عضویت در خبرنامه فراهم کنید. اما این تمام ماجرا نمی باشد بنابراین ما در این مقاله، چگونگی ایجاد خبرنامه، کپی رایتینگ آن، طراحی و … را آموزش خواهیم داد. برای بهره مندی از مزایای بازاریابی از طریق ایمیل ، ابتدا باید یک لیست ایمیل از افراد مختلف را ایجاد کنید و در این مواقع ثبت نام افراد در خبرنامه شما می تواند بسیار مفید باشد. بر اساس گزارش DMA ، قدرت ایمیل ها در بازاریابی غیرقابل انکار است زیرا نرخ بازگشت سرمایه برای هر 1 دلار هزینه شده از 48 دلار به 55 دلار رسیده است.
همچنین با ارسال ایمیلهایی که برای باز شدن و خواندن آنها فرصت محدودی وجود دارد، میتوانید نرخ باز شدن ایمیلهای خود را افزایش دهید. استفاده از فرم نمایش ایمیل یکی از تکنیکهای موثر برای جذب اعضا است. با ارائه فرم نمایش ایمیل در وبسایت خود، میتوانید اعضای جدید جذب کنید. فرم نمایش ایمیل باید به صورت واضح و جذاب باشد و باعث ترغیب افراد به وارد کردن ایمیل و عضویت در خبرنامه شما شود. همچنین میتوانید از فرمهایی که به صورت پاپآپ در وبسایت شما نمایش داده میشوند، استفاده کنید.
در این روش پیامهای متنی، تخفیفات یا یادآوریها به صورت گروهی به مخاطبان ارسال میشوند. در کل، بازاریابی خبرنامهای یک ابزار قدرتمند برای کسبوکارها است که میتواند به افزایش فروش و ایجاد رابطه طولانیمدت با مشتریان کمک کند. با در نظر گرفتن مزایا و معایب آن و رعایت نکات مهم، میتوانید از این روش به بهترین نحو استفاده کنید. خبرنامه ها ابزارهای ضروری برای تبدیل لیدهای جدید به مشتریانی هستند که خرید می کنند. با ارسال محتوای ارزشمند برای مخاطبان هدف خود، می توانید اعتماد آن ها را جذب کنید و آن ها را وادار کنید که به وبسایت شما بازگردند. تشویق کاربران به استفاده مداوم از اشتراک خود نیازمند استراتژیهای متنوع و هوشمندانه است.
در مرحله بعد، از شما خواسته می شود فعالیتی را انتخاب کنید که ایمیل را راه اندازی می کند. پس از تکمیل ثبت نام، به صفحه خوش آمدگویی Constant Contact هدایت می شوید. اما بعد از ۷ روز باید یک آدرس اختصاصی مانند myshop.ir برای سایتتون انتخاب کنین. در اینجا چند سؤال دیگر وجود دارد که باید به شما کمک کند تا انتخاب درستی داشته باشید. شما که دنبال نمونه متن برای تبلیغ کانال روبیکای خود به این مقاله رسیدهاید، حتماً میدانید که بدون تبلیغات، کانالتان... استراتژیهای هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دندهاتومات کار را خیلی راحت میکنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را...
بنابراین، برای رسیدن به این اهداف، باید از خبرنامه های ایمیلی مانند میلستر استفاده کنید و مخاطبان بیشتری را در خبرنامه خود وارد کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که همه ی مخاطبان شما در ابتدا به یک اندازه به برند شما علاقه مند نخواهند شد. با این حال شما می توانید با هدف قرار دادن آن ها از طریق تولید محتوای مناسب آن ها را هر چه بیشتر به کسب و کار خود سوق دهید. به دست آوردن مخاطبان بیشتر و هدف قرار دادن آن ها با محتوای مناسب می تواند سلاح مخفی شما برای افزایش تعامل و درآمد فروشگاه تجارت الکترونیکی شما برای طولانی مدت باشد. شما مهمترین مطالب سایت خود را میتوانید به وسیله خبرنامه به کاربران خود ارسال کنید. زیرا به دلیل داشتن مشغله کاری و فکری، افراد فرصت زیادی ندارند که تمامی مطالبی که داخل سایت خود قرار میدهید را مطالعه کنند.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری